قديم 2021-05-01, 11:32 PM
المشاركة : ( 1 )
صورة رمزية إفتراضية
سامر كمال
.:: عـضـو مـبـدع ::.
افتراضي طقم نظام iOS Design System Kit
iOS Design System Kit

https://dskit.app

DSKit is a design system for iOS 13.0 + written in Swift with a collection of reusable components, guided by clear standards, that can be assembled together to build any number of applications.

Why DSKit?

The Market is full of design systems that can help you build any app you want. The problem is that they all are overwhelmingly complicated; this means there is a big learning curve from starting a new project to delivering it to the store.

DSKit is focused on fast delivery, with the most useful elements carefully selected for you.

DSKit will not cover everything, but if it fits your needs it will deliver flawless functionality. It's the easiest way to make simple iOS Applications and business white labels with great design and Pixel Perfect UI.

All you have to do is:
Chose your components
Define the application flow
Define colors, spacings, fonts, and further you don't care about spaces, layout, dimensions, etc.
DSKit will take care of the rest.

No more care regarding, add, remove, replace, UIViews, or working with table or collection views, setting colors, spaces and so on, all you need is to generate data structures and tell DSKit to display them.

What is in the box ?

Ready to use code (Food delivery, E-Commerce, Barbershop, Flower Store)
Swift 5+, iOS 13+, UIKit, Xcode
Clean & Minimal Design
Fully and easily customizable colors, spaces, layout
Light / Dark modes
Over 100 demo code UI/UX Interfaces and more for other demo projects
Regular updates
Full support

https://dskit.app




طقم نظام تصميم iOS DSKit هو نظام تصميم لنظام iOS 13.0 + مكتوب بلغة Swift مع مجموعة من المكونات القابلة لإعادة الاستخدام ، الموجهة بمعايير واضحة ، والتي يمكن تجميعها معًا لبناء أي عدد من التطبيقات. لماذا DSKit؟ السوق مليء بأنظمة التصميم التي يمكن أن تساعدك في إنشاء أي تطبيق تريده. المشكلة هي أنهم جميعًا معقدون للغاية ؛ هذا يعني أن هناك منحنى تعليمي كبير من بدء مشروع جديد إلى تسليمه إلى المتجر. يركز DSKit على التسليم السريع ، مع اختيار العناصر الأكثر فائدة بعناية لك. لن يغطي DSKit كل شيء ، ولكن إذا كان يناسب احتياجاتك ، فسوف يوفر لك وظائف خالية من العيوب. إنها أسهل طريقة لإنشاء تطبيقات iOS بسيطة وملصقات بيضاء للأعمال بتصميم رائع وواجهة مستخدم Pixel Perfect. كل ما عليك القيام به هو: اختر المكونات الخاصة بك تحديد تدفق التطبيق حدد الألوان والمسافات والخطوط وما إلى ذلك ، فأنت لا تهتم بالمسافات والتخطيط والأبعاد وما إلى ذلك. سوف تتولى DSKit الباقي. لا مزيد من الاهتمام فيما يتعلق أو الإضافة أو الإزالة أو الاستبدال أو UIViews أو العمل مع الجدول أو طرق عرض المجموعة أو تعيين الألوان والمسافات وما إلى ذلك ، كل ما تحتاجه هو إنشاء هياكل البيانات وإخبار DSKit بعرضها. ماذا يوجد في الصندوق ؟ كود جاهز للاستخدام (توصيل طعام ، تجارة إلكترونية ، صالون حلاقة ، متجر زهور) Swift 5+ و iOS 13+ و UIKit و Xcode تصميم بسيط ونظيف ألوان ومساحات وتخطيط قابلة للتخصيص بالكامل وبسهولة أوضاع الضوء / الظلام أكثر من 100 واجهة UI / UX برمز تجريبي والمزيد لمشاريع تجريبية أخرى تحديثات منتظمة دعم كامل https://dskit.app




طقم نظام iOS Design System Kit
الـمـصـدر : معهد بسمة مصرية - مـن : قسم الإعلانات المجانية - كـاتـب الـمـوضـوع : سامر كمال

مساحة إعلانية

مواقع النشر (المفضلة)


طقم نظام iOS Design System Kit

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

الانتقال السريع
المواضيع المتشابهه
الموضوع
طقم نظام iOS Design System Kit
خدمات موقع Roro-Graphic-Design
Advanced System Optimizer 3.9.2222.16622
Autodesk Alias Design x64 2016
Advanced System Optimizer 3.9.1112.16579